CICLES

Tècnic/Tècnica expert/a en programes de maquetació i d’edició.

Realitza i corregeix el tractament informàtic de preparació i composició de text i imatge destinats a l’edició impresa, interpreta les especificacions d’un dissenyador/a en un projecte de comunicació gràfica i en materialitza els seus elements gràfics.

Durada: dos cursos acadèmics en horari de matí, de 8.30 a 13.30h.
Currículum Assistència al Producte Gràfic Imprès

Curs de preparació a les proves d'accés al grau superior (PACFGS)

Tècnic/Tècnica superior expert/a en gràfica impresa.

Dissenya, organitza, gestiona i supervisa la producció de projectes de gràfica impresa. Exerceix la direcció creativa i artística de marques, productes, serveis i empreses. Analitza, crea i proposa productes gràfics aplicats a diferents àmbits, selecciona l'ús de recursos gràfics, tipogràfics i fotogràfics per a diferents aplicacions i prepara els arts finals per a la seva correcta impressió.

Currículum Gràfica Impresa

Tècnic/Tècnica superior especialitzat/da en il·lustració.

Realitza il·lustracions originals adreçades a diferents àmbits: ciència, tècnica, arquitectura, interiorisme, moda, publicitat, productes, editorial i premsa. Domina les tècniques tradicionals i informàtiques i aplica els treballs a mitjans interactius, impresos i desplegables.

Currículum Il-lustració

Tècnic/Tècnica superior expert/a en gràfica interactiva.

Dissenya, organitza, gestiona, supervisa i analitza projectes de gràfica interactiva aplicats a diferents àmbits. Disseny i desenvolupament web, producció de continguts interactius: accessibilitat, usabilitat i disseny d’interfaces.

Currículum Gràfica Interactiva

Tècnic/Tècnica superior amb coneixement generals d'animació.

Crea, dissenya, organitza, gestiona i supervisa projectes d’animació. Modela i representa personatges, objectes, escenaris i fons (2D o 3D). Anima, il·lumina i ubica càmeres virtuals. Analitza propostes i realitza de la recerca documental i gràfica en diferents àmbits.

Currículum Animació

Un dels objectius docents de l’escola és formar els estudiants com a creadors i professionals capaços d’autogestionar-se i d'aprofundir en els propis coneixements i habilitats; adaptant la formació als seus interessos i donant respostes a les canviants condicions del món laboral actual.

L'alumne en acabar un cicle, pot optar per especialitzar la seva formació amb un altre cicle dels que ofereix l'escola, complementant i aprofundint la seva formació en la direcció professional dels seus interessos.

Més informació: Projecte Curricular Cicles Superiors

El Cicle Mitjà té com a objectiu la introducció a la comunicació gràfica i ofereix continguts de matèries bàsiques com volum, dibuix artístic, dibuix tècnic i història.

El projecte curricular del centre afegeix dos mòduls complementaris i el seguiment tutorial de l'obra final.

Durant el segon curs els alumnes poden cursar la Formació per les proves d'accés. La formació específica es contempla dins el currículum del cicle i la comuna es cursa on-line mitjançant l'Institut Obert de Catalunya (IOC).

• Mòduls formatius impartits en el centre educatiu: 1400h
  • Formació pràctica en empreses, estudis o tallers: 200h
  • Totals hores curriculars: 1600h
  • Mòduls complementaris, currículum d'escola: 100h
  • Projecte educatiu de centre: 1700h

Visualitza la relació dels mòduls fent clic sobre la imatge:

Els Cicles Superiors tenen com a objectiu la comunicació visual, ja sigui mitjançant la narració, el disseny o el tractament gràfic de la informació. Utilitzen imatges fixes, interactives o en moviment, amb un resultat final imprès i/o audiovisual.

Els seus currículums ens han permès dissenyar un projecte curricular que interrelaciona de forma pròpia les quatre especialitats. Definim tres tipus de mòduls (comuns, compartits i específics) i afegim els mòduls complementaris i el seguiment tutorial del projecte final integrat.

• Mòduls formatius impartits en el centre educatiu: 1720h
  • Formació pràctica en empreses, estudis o tallers: 280h
  • Totals hores curriculars: 2000h
  • Mòduls complementaris, currículum d'escola: 260h
  • Projecte educatiu de centre: 2260h

Tipus de mòduls:
    Mòduls comuns, matèries comunes a la família comunicació gràfica i audiovisual. Mòduls compartits, matèries comunes a dos dels cicles. Mòduls d'especialitat, matèries pròpies de cada cicle formatiu. Mòduls complementaris, matèries troncals de cada cicle que es fan extensives a la resta, matèries interdisciplinàries i el seguiment tutorial del projecte final integrat.

Visualitza la relació dels mòduls fent clic sobre la imatge:

Relació entre els cicles (fent clic sobre cadascun):
    Gràfica Impresa Il·lustració Animació Gràfica Interactiva