Espai del confinament

D’acord amb el Reial Decret 463/2020 aprovat pel Govern espanyol pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, l’EAD Sant Cugat ha suprimit l’activitat presencial per garantir la seguretat de les persones i les instal·lacions del centre des del divendres 13 de març.

La COVID-19 ha capgirat les nostres vides. Hem adoptat diverses mesures amb el doble objectiu de garantir la salut de les nostres treballadores/ors i alumnat, i per altra banda, facilitar la continuïtat de l'aprenentatge.

En aquest sentit l’equip directiu i el professorat segueixen treballant donant servei i acompanyament en línia i per telèfon a tot l’alumnat, així com la secretaria administrativa fa atenció al públic al número 687565778 de dilluns a divendres de 10 a 13h.

Treballem per mantenir l’Escola viva i connectada. En aquest Espai del confinament hi trobareu mesures i accions a la COVID-19 actualitzades així com diversos recursos que us poden ser d’utilitat.

Anirem informant del desconfinament gradual que adopti el govern per las centres educatius en aquest espai i també enviant les circulars per correu electrònic.

Tant de bo puguem tornar a obrir aviat, mentre això no passi #QuedatACasa