Festa de Fi de Curs 2018

ALICE GUY I ELS INICIS DEL CINEMA

Des de l’Escola d’Art i Disseny de Sant Cugat hem organitzat la celebració de final de curs 2018, que tindrà lloc el proper divendres 25 de maig.

Aquest any la temàtica proposada és Alice Guy i el cinema. Així, tant l’ambientació com algunes activitats de la festa d’enguany giraran al voltant del món d’aquesta artista única, pionera del cinema, directora de films de ficció i autora d’unes 1000 pel·lícules. La seva aportació al cinema va ser tant o més cabdal que la dels Germans Lumière o de Georges Mèlies; el seu nom fou injustament oblidat simplement per ser una dona. Al mes de març es van celebrar 50 anys de la seva mort.

La festa estarà acompanyada d’algunes activitats organitzades i protagonitzades per alumnes i exalumnes de grau mitjà i superior: projeccions de cinema, DJs, actuacions de ball, petits concerts, un espectacle de malabars de foc, grafitis de cinema, photocall i un karaoke faran de la vetllada una nit de pel·lícula!

I ja podeu anar buscant roba en el fons del vostre armari, farem un concurs de disfresses ambientat en el cinema on el guanyador/a obtindrà un fabulós premi!

Aquí podeu accedir a l’esdeveniment que s’ha creat al facebook

Informar-vos també que al matí a Grau Mitjà es desenvoluparan les classes amb normalitat i a la tarda a Grau Superior fins a les 19.25 h.

3,2,1 ACCIÓ!!!