Festa de Nadal de Grau Superior

Els alumnes de Grau Superior també hem celebrat la Festa de Nadal!

Els de 2n de Gràfica Interactiva i la Sílvia Isach han creat una espectacular instal·lació audiovisual amb treballs realitzats aquest quadrimestre.

I els de 2n d'Interactiva i d'Impresa, el Marc Garrido i l'Anna Bascu han organitzat la 2a Gimcana tecnològica.

Hi han participat tant alumnes de 1r com de 2n, i també s'han afegit alguns professors motivats. Ha estat molt divertit, es tractava de superar en grup una sèrie de proves per tal d’obtenir un codi que desactivés en menys d'una hora una bomba amagada en algun indret de l’escola!!!

Quins nervis hem passat i per sort l'hem desactivat a temps!