L’artista Sílvia Isach realitzarà un mapping sobre la Catedral de Berlín

Del 6 al 15 d’octubre tindrà lloc el 13è Berlin Festival of Lights 2017 en el qual les nits de la capital alemanya es transformaran de nou en un espectacle brillant de llum i art. Façanes d’edificis històrics i reconeguts llocs d’interès seran l’escenari per projeccions espectaculars, video mappings 3D i fascinants instal·lacions de llum que fan d’aquest event un dels Festivals de la Llum més coneguts a nivell mundial.

Un jurat internacional ha seleccionat el mapping d’Isach (Sínoca) per ser un dels finalistes que es mostraran a la Catedral de Berlín durant aquests 10 dies de 19h a 24h. Sota el lema “Creating Tomorrow”, l’artista ha creat l’obra titulada “Harmonie” i es tracta d’un dels projectes de vídeo mapping més personals de l’artista en el que fa una reflexió simbòlica del present i el futur desitjat.

En ell, la irrupció de les màquines i el poder opressor desapareixen en pro d’un futur més humà i pacífic en el que predomina el llenguatge i el coneixement, els avenços científics per pal·liar les principals malalties d’avui dia amb la inclusió de la natura en tots els àmbits en convivència amb la tecnologia per forjar un futur sostenible amb energies renovables. Tanmateix, el mapping mostra un futur ple de música i art per gaudir.

El vídeo mapping està inclòs als premis que atorgarà el Festival on tothom pot participar-hi votant online l’obra que més li agradi a partir d’aquest divendres al web fol-awards.de