Programa Erasmus Plus: Nova Universitat partner a Còrsega

Aquest mes d'abril l'Escola d'Art i Disseny de Sant Cugat ha visitat la Universitat de Corte (Còrsega, França). Entre les seves titulacions els mòduls que poden estudiar els nostre alumnat són els dels graus d'Arts Aplicades i Disseny Gràfic Imprès i Interactiu. La universitat té 3.500 alumnes i promou activament els intercanvis internacionals.

Corte s'ubica a l'interior de l'illa de Còrsega, al mig del Parc Natural Regional de Còrsega. És un municipi petit en un indret incomparable, envoltat de muntanyes i rius. La ciutat està ben comunicada per tren amb Ajaccio i Bastia.

La comunicació establerta per la nostra coordinadora Erasmus (Anna Tó) amb el Departament de Relacions Internacionals de Corte, ha donat lloc a la visita de la professora Susana Requena. Les reunions mantingudes amb el responsable de Disseny Interactiu, M. Labbé, i la coordinadora d'Arts Plàstiques, Mme Valery, han estat molt productives i donen peu a futures col·laboracions.

La Susana ha visitat les instal·lacions, el Fab Lab, i ha assistit a classes de projectes i presentacions dels alumnes. El bloc de Disseny Interactiu ha recollit la notícia, fes clic aquí.

Fes clic aquí per accedir a la web de la universitat.

Per més informació sobre el programa Erasmus de l'escola contacteu amb l'Anna Tó a mobility@escoladart.com