The Black Bile + XNIGHT

El proper divendres 20 d’abril, aprofitant que s’acosta la Diada de Sant Jordi, inaugurem l’exposició de fotografia pictòrica “The Black Bile”, una mostra de David Quesada que anirà acompanyada del concert acústic del grup XNIGHT.

Les instantànies de “The Black Bile” ens traslladen a l’univers de la pintura del Barroc holandès i italià a través de 13 personatges solitaris, contrariats en afrontar els dubtes de l’existència.

David Quesada és dissenyador gràfic i exalumne de l’escola. Actualment experimenta amb el mitjà fotogràfic per explorar, a través dels personatges i escenaris que recrea, les pròpies pors i passions. Quesada és l’autor de l’artwork de l’àlbum “Gaslight Bay” del grup XNIGHT.

XNIGHT és un grup de rock/metal alternatiu format per Noa Gallego (veu), Iker Elorza i Jordi Costa (guitarres), Pol Pellicer (baix) i Sergi Baldoví (bateria). Ens presentaran temes en acústic dels seus dos àlbums, “I am” i “Gaslight Bay”.

Més info:

IG: @davidqa.photo