1r premi Argó curtmetratge Lucero, projecte Integrat d’Animació 2017

Els ex alumnes Patricia Galán i Marcos Álvarez guanyen el 1er premi Argó que atorga la UAB amb el curtmetratge Lucero, projecte Integrat de final de cicle d’Animació 2017.

Quina ha estat la nostra experiència?

Som dos amics que varem començar pensant un projecte integrat de final de cicle d’Animació molt ambiciós. Els nostres professors ens van fer tocar de peus a terra i va ser llavors quan vam unir els nostres coneixements i vam treballar com un veritable equip. Amb molt d’esforç i constància vam poder acabar-lo: era l’assoliment de tot un repte donat que mai havíem utilitzat la tècnica d’animació en 3D!

Així va ser com va néixer El Lucero: és un ancià que recol lecta la llum de les bombetes per retornar-la al fosc cel nocturn, on representa que tenen origen. Tracta el tema de la contaminació llumínica d’una manera simbòlica. Aquest projecte va obtenir la millor nota i l’hem presentat a diferents concursos animats pels nostres professors.

El dijous 19 d’octubre a la Sala de Juntes de l’Edifici del Rectorat de la UAB a Bellaterra vam recollir el 1er premi del 14è Premi Argó acompanyats dels nostres tutors Martí Urroz i Albert Rebollo i la directora del centre, l’Eva Virgili. Va ser molt emocionant i molt gratificant. Com a premi ens han regalat una tablet with pen Galaxy TabA de Samsung per cadascú i la gratuïtat del 1er curs de grau universitari de qualsevol dels estudis que imparteixi la UAB, a banda del diploma i la oportunitat de poder-ho explicar i visualitzar el curt a l’acte de lliurament dels premis.

A l’Escola d'Art i Disseny de Sant Cugat hem fet un gratificant camí on ens hem topat amb companys i professors que ara són amics, compartint amb tots ells la cultura artística i audiovisual, guanyant força i talent. Feliços, podem dir que ha estat i està essent una gran experiència i que, a hores d'ara, ens morim de ganes d'emprendre un nou repte.

Aquesta és i està essent la nostra experiència, si en vols saber més no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres: galanots@gmail.com

Podeu veure el curtmetratge El Lucero aquí