2n de GIMP a “Weegee by Weegee”

El passat dijous 2 de novembre el grup de 2n de Gràfica Impresa vam visitar l’exposició “Weegee by Weegee” a Foto Colectania, una entitat sense ànim lucratiu que té per objectiu la difusió i promoció de la fotografia en l’àmbit social, artístic i educatiu. Es tracta d’una petita mostra ben cuidada, conservada i ordenada del treball fotoperiodístic i experimental de Weegee durant la dècada dels anys 30 i 40, on queda reflectida la seva trajectòria com a foto-reporter freelance i com a un dels pioners de la “fotografia negra”.
Pepmi Soto, 2n GIMP

Després de la visita ens vam quedar a Foto Colectania per assistir al debat “Fake, posverdad y fotografía: Ximo Berenguer como pretexto” entre Joan Fontcuberta, Joana Hurtado i Elena Vozmediano. Va ser tan interessant que ens hem fet fans incondicionals de X. Berenguer!

Més informació a: fotocolectania.org