ALL NEGRE Edició 0

Aquest any, a l’EADSC, s’estrena el que vol ser un Festival d’Animació JUNIOR referent.

Volem obrir les pantalles a tots aquells projectes d’escoles d’arreu de Catalunya i del món per poguer compartir, admirar i disfrutar de la nostre feina.

Que els nostres alumnes puguin sentir el plaer de projectar les seves obres en un ambient de festa, lluny de l’estrés de l’estudiant.

ALL NEGRE Edició 0 “el nº podria ser també el pressupost” serà una prova pilot d’aquest objectiu.

Us hi esperem a tots/es,

EL DISSABTE 17 DE JUNY A LES 16h a l’EADSC!

Més informació:

allnegre.org