Anna Bustins guanya el II Premi d’Obra Gràfica Recercat de l’Institut Ramon Muntaner

L’obra Cessabit de l’autora Anna Bustins Viñals, formada en l’Escola d’Art i Disseny de Sant Cugat i a la Idep Barcelona Escuela Superior de Imagen y Diseño (UAO), s’ha emportat el II Premi d’Obra Gràfica Recercat, convocat per l’Institut Ramon Muntaner (IRMU) i per la Fundació Privada Mútua Catalana i dotat amb 1.500 €. Aquesta obra, realitzada amb gravat en relleu, es lliurarà els pròxims anys com a guardó a partir de l’any 2019 en la modalitat de Persona en els Premis Recercat. Els Premis Recercat, convocats també per l’IRMU, es lliuren en el marc de la Jornada de Cultura i Recerca Local. Aquesta jornada, el 2019, se celebrarà al mes de maig en la ciutat de Cervera, i és una trobada organitzada anualment per l’IRMU en el marc de la ciutat que ostenta el títol de Capital de la Cultura Catalana. El Recercat pretén ser un punt de trobada, de debat i d’intercanvi d’idees i de projectes entre els instituts i centres d’estudi de tots els territoris de parla catalana, a més d’un aparador per a mostrar a la societat en general tota la tasca, recerca i activitats que realitzen aquestes entitats al llarg de l’any. Un dels principals actes d’aquesta jornada són els seus premis que pretenen distingir la trajectòria d’una entitat i d’una persona del món dels instituts i centres d’estudis.