Arrenca el curs a l’EAD Sant Cugat

El passat divendres 14 de setembre va tenir lloc la inauguració del curs 2018-2019 a l’EAD Sant Cugat. Al matí, la directora Eva Virgili i l’equip de professorat va donar la benvinguda al pati de l’escola a l’alumnat de Grau Mitjà. Feia un dia radiant! Després de la presentació, els tutors del cicle van fer una presentació als seus grups. Així mateix, a la tarda va tenir lloc la presentació pels quatre cicles de grau superior: Animació, Il·lustració, Gràfica Impresa i Gràfica Interactiva.

Esperem que tothom se senti acollit l’escola i desitgem que aquest curs sigui profitós per tots i totes. Tot és a punt per rodar fins al juny! Benvinguts i benvingudes!