I arriba la Festa!

El divendres passat vam celebrar la Festa de final curs amb la participació del grup gironí Andrea Pachà i The Dream of Horses que van fer ballar a tothom fins a la nit. Ja veníem d’un matí ben diferent amb activitats organitzades per l’alumnat de Grau Mitjà: esmorzar col·lectiu, Photocall, Karaoke, torneig de voleibol, jocs de taula il·lustrats, micro obert i ganes de passar-ho bé. Aquest any el cartell és de la Mireia Puig, de 2n d’APGI, que ha fet unes fotografies molt curioses :-)

Com cada any, la festa és una bona excusa per retrobar exalumnes que tenen ganes de passar una bona estona recordant els vells temps a l’EAD.

La pluja no va aturar la festa i tots en vam poder gaudir. Per molts anys!