Jornada Art Experience 2019 al CosmoCaixa

El passat 13 de març, el tutor d’Animació Martí Urroz i cinc alumnes de 2n curs de Cicles Formatius de Grau Superior de la nostra escola van participar a la Jornada Art Experience organitzada pel Departament d’educació al Cosmocaixa.

A la Jornada van assistir alumnes de totes les Escoles d’Art i Disseny de Catalunya. Els participants, formant equips de diverses especialitats, es van enfrontar a un repte definit per part de CosmoCaixa i van generar propostes de disseny d’un producte.

El repte era redissenyar i donar una nova imatge al restaurant del Cosmocaixa.
Fer que aquest fos més acollidor, que inclogués la interactivitat i que estigués més en sintonia amb la resta del museu (temàtica de ciència). Els alumnes de l’escola van formar equips de treball amb alumnat d’altres centres i professorat de diferents branques de l’art i el disseny. La dinàmica de treball i l’ambient de professionalitat que es va viure va ser tot un goig.

Després d’un matí de treball en grup, com a resultat, cada equip va presentar i argumentar una proposta del tema plantejat.

Sens dubte, l’Oriol Martorell, l’Ivan Blanco, la Paula Pérez, l’ Anöuk Almansa i el David Ledesma van tenir una bona experiència.