Bases del 8è concurs de cartells del Dia de la dona 2019

El concurs de cartells és fruit d’un conveni de col·laboració entre el servei d’Informació i Atenció a la Dona de l’Ajuntament i l’EAD Sant Cugat amb el patrocini de la botiga especialitzada en material de Belles Arts Vicenç Piera. Es convoca des del 2011 i és obert a tots els Instituts de secundària que imparteixen Batxillerat Artístic i a les Escoles d’art i disseny del Vallès Occidental.

Aquest any, la campanya del 8 de març té com a objectiu visualitzar el desequilibri entre els usos del temps personal, social i familiar de dones i homes, per aquest motiu, la imatge de la campanya haurà de tenir relació amb el concepte de la corresponsabilitat. La corresponsabilitat familiar consisteix en la distribució equitativa de responsabilitats domèstiques entre totes les persones d’una llar. Això implica comunicar-se, consensuar, prendre decisions conjuntes i garantir que tothom disposi de temps personal i de lleure.

Us animem a participar-hi!!

Aquí teniu les bases d’enguany i la franja de logos:
Bases Reguladores Concurs Cartells Dia de la Dona 2019
Descarrega’t la franja del logos