L’experiència al Bologna Children’s Book Fair

Del 3 al 6 d’abril l’escola va participar en la 54a edició de la Bologna Children’s Book Fair.

Tres ex-alumnes, una alumna del cicle d’Il·lustració i tres professores vam viatjar a la fantàstica ciutat de Bolonya per visitar la fira internacional del llibre infantil i participar de les activitats que enguany es dedicaven a Catalunya i Balears on els catalans n’érem els convidats d’honor.

Per aquest fet, es va organitzar una exposició dedicada als il·lustradors de Catalunya i un estand molt lluït per a les editorials. A més a més, les escoles d’art que impartim el cicle superior d’Il·lustració ens havíem organitzat uns mesos abans per a muntar una exposició de projectes integrats.

La mostra, titulada En trànsit, In transito, In transit es muntà al Centro studi didattica delle Arti al centre històric de la ciutat. El treball escollit per la nostra escola va ser el de la Lucía Navarro qui va presentar-lo el 2015 sota el nom El col·leccionista d’empremtes, un llibre il·lustrat sensible i original.

L’experiència va ser intensa i molt profitosa, vam caminar i caminar per la fira i ens vam omplir els ulls i el cor de llibres, dibuixos i colors. Una bona manera de conversar amb alumnes, professors i professionals del món de la il·lustració immersos en el context artístic i cultural de la ciutat de Bolonya.