L’escola hi dóna suport, tu també pots signar el manifest!

El 9 de maig de 2016, curiosament el dia d’Europa, un grup de persones d’àmbits diferents vam coincidir als camps de refugiats de la frontera de Grècia amb Macedònia fent-hi projectes de voluntariat o professionals.

A la tornada, vam veure clar que havíem de denunciar el que havíem vist i que havíem de fer alguna cosa per canviar la situació de les persones refugiades i migrants. A poc a poc, vam anar sumant complicitats de persones i entitats i, conjuntament, vam crear aquesta campanya.

Casa nostra, casa vostra no és ningú en concret i és tothom alhora. Som un grup de persones independents i un conjunt d’entitats del país. Som cultura i som societat civil. Som arquitectes, periodistes, obrers, advocats, autònoms, persones a l’atur, intel·lectuals i estudiants. I compartim una profunda preocupació per la situació que viuen milers de persones migrants i desplaçades per força, dins i fora de la Unió Europea.

#VolemAcollir

Més de 200 centres educatius de tota Catalunya ja han signat el manifest. Us animem a signar-lo a través de: casanostracasavostra.cat

Twitter: @volemacollir

Instagram: @volemacollir