Cinc reconeixements al Talent Creatiu i Empresa

Ens hem de felicitar pels cinc reconeixements obtinguts per l’alumnat de grau superior de l’EAD al programa d’innovació educativa Talent Creatiu i Empresa.

El cartell del V Maridatge dels Sentits realitzat per la Lucía Argüello de 2n curs de Gràfica impresa, ha estat el guanyador d’aquesta edició, dedicada a la rosa. L’esdeveniment s’ha celebrat al mes de maig, i contempla el maridatge de perfums, flors i enogastronomia. El procés de selecció s’ha dut a terme dins el marc del programa d’innovació educativa Talent Creatiu i Empresa, que organitza el Departament d’Educació, Ainea Perfums i l’Ajuntament de Teià. Felicitats a tot el grup de 2n de Gràfica impresa i a la seva tutora Susana Requena per la participació i fira aconseguida!

Per altra banda, la professora de Gràfica Interactiva Cristina Moreno, amb el grup de 2n curs de Gràfica Interactiva, han participat en l’encàrrec de realització d’una APP. Feta per a l’lnstitut Català de Seguretat i Salut Laboral de la Generalitat de Catalunya, per la campanya “La prevenció, un valor segur”.
La idea del projecte era desenvolupar la cultura preventiva, per als nens i nenes, inculcant-los hàbits i mètodes de treball segurs i definir i prevenir els riscos potencials que es podrien presentar en un centre educatiu d’infantil o primària, a un domicili i al carrer. Es pretén idear una App que ajudi en el desenvolupament de la tasca educativa en matèria de prevenció de riscos laborals, oferint activitats educatives multimèdia pel treball a l’aula o a casa.
Judith Ponce amb RisGo i Laura Viqueira amb CatRisc van rebre el reconeixement del Departament d’educació.

Links dels prototips:

– Judith Ponce López, es diu “RisGo”: bit.ly/3J3pwPf

– Laura Viqueira Galindo, es diu “CatRisc”: bit.ly/3CCLGFw

El grup de 2n d’Il·lustració tutoritzat per l’Eva Virgili, van treballar l’encàrrec del Centre de les Arts del Circ Rogelio Rivel situat a Nou Barris, Barcelona. És un centre educatiu que imparteix cicles de grau mitjà i superior de circ. Aquest equipament està format per uns espais força especials: la carpa gran i la petita i una sèrie de contenidors de ferro, de diferents mides que s’utilitzen com a secretaria, sala de professorat, magatzem, serveis i vestidors.

L’encàrrec va consistir a realitzar propostes d’intervenció mural als contenidors i murs perimetrals del recinte. Al mes de novembre vam visitar el circ i vam assistir a un assaig obert dels estudiants que va ser molt inspirador. Finalment, de tots els projectes presentats van seleccionar el de la Marta Pastor, qui va fer un plantejament general de tots els espais, tot i que van encarregar-li que pintés la part dels contenidors.

Podeu veure que ha quedat esplèndid!

També hem de felicitar a l’alumna de 1r de Grau superior Sandra Canalda, que va rebre una menció pel seu treball del cartell de l’Institut Català de la Salut i Seguretat en el Treball (ICSS). I a la implicació del professor Martí Casanellas i de tots els alumnes de 1r que hi van participar.

Aquest any ha estat rècord en la participació de l’EAD en aquest programa, ja que hi han participat tots els alumnes de 1r i de 2n de grau superior, alguns grups en més d’un encàrrec.

Per visualitzar les imatges feu clic aquí o a la imatge de sota.

Reconeixement del Talent Creatiu i Empresa - MyAlbum