Concurs del Cartell Dia de la Dona 2023

Ja tenim aquí les Bases del concurs del cartell per commemorar el Dia Internacional de la Dona 2023.

Aquest concurs es va gestar a l’EAD l’any 2011 i els nostres alumnes hi han participat i han estat guanyadors d’alguns dels premis: 1r premi 1200 eur, 2n premi 250 eur amb material de belles arts i 3r premi, un taller d’art tèxtil o gravat a la Casa Aymat.

Les bases les vam redactar conjuntament amb Serveis socials, Igualtat i Atenció a la dona (Ajuntament de Sant Cugat) i estan pensades per als estudiants d’Instituts de secundària on es fa el Batxillerat artístic i a les Escoles d’Art i Disseny del Vallès Occidental.
Animem a tot l’alumnat que ho vulgui a presentar-s’hi! Tant si és de grau mitjà com de superior.

Les propostes es presenten a partir del 15 de desembre i fins al 13 de gener del 2023.

Ja fa uns anys que es proposa un tema entorn del qual treballar el cartell, aquest any és el de les cures.

El cartell ha d’incorporar la signatura corporativa de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, així com els logos preceptius de les diferents institucions: Generalitat de Catalunya, Diputació de Barcelona, Línia telefònica 900 900 120, Servei d’Atenció a la Dona, Escola d’Art i Disseny de Sant Cugat i Vicenç Piera, segons la plantilla i arxius que trobareu aquí.

Podeu consultar i descarregar les bases aquí:
Bases Reguladores Concurs Cartells Dia de la Dona 2023

Aquí teniu la franja de logos:
Descarrega’t la franja del logos