El Creatus Beta del 40è aniversari de l’EAD!

El divendres 10 de desembre serà un dia especial per l’EAD Sant Cugat, ja que celebrarem el seu 40è aniversari i hem previst fer unes activitats de matí i de tarda que esperem que us agradin:

Al matí, l’alumnat entrarà a les 9 h i tindrà les activitats següents:

1er APGI

grup A – Taller de pintura mural amb la Monica Romero (monicaromeromurales.wordpress.com)

grup B – Taller d’enquadernació/llibre d’artista amb la Nele Urbanowicz (nele-urbanowicz.hotglue.me)

2n APGI

grup A – Taller  de rima  amb Versembrant (versembrant.cat)

grup B – Taller d’art urbà  amb Versembrant

Es divideixen en 4 grups de 15 alumnes. L’activitat acabarà a les 13:30 h.

Els grups de 1r i de 2n no es barregen, seguint les indicacions COVID-19. Algunes de les activitats són a l’exterior (mural i art urbà).

L’alumnat de grau mitjà està convidat a la tarda a l’acte que farem al jardí a les 18 h, on hi haurà una sorpresa per tots els assistents, música en directe i piscolabis.

A la tarda hi haurà activitats especialment adreçades a l’alumnat dels cicles superiors de 15:30 a 17:30 h i després l’acte de celebració de 18 a 19 h i música en directe de 19 a 20 h.

Hi hem convidat a les autoritats municipals, a antics professors/es, exalumnes, companys/es del Patronat Municipal d’Educació i de l’Ajuntament i tot l’alumnat i treballadors de l’EAD.

Hi ha activitats diferents distribuïdes en 2 parts:

1a part

15:30 a 17:30 h – 4 taules rodones d’especialitat formades per professionals del camp del disseny gràfic, de la il·lustració, la gràfica interactiva i de l’animació que, a més a més, son exprofessor/a i/o exalumne/a.

Taula rodona de Gràfica impresa, Aula 34

Lino Bahamonde, Marc Rotger, Bea Hernández.

Taula rodona de Gràfica interactiva, Aula 32

Sara Salmerón, Cris Busquets, Marina Llauger.

Taula rodona d’Animació, Aula 13

Albert Rebollo, Alberto Pozo, Elliot Tornay, Carol Sánchez.

Taula rodona d’Il·lustració, Aula 1

Sonia Pulido, Manoli López, Patricia Herreruela.

Les 4 taules rodones es faran simultàniament i us haureu d’inscriure a la que us pertoqui mitjançant el formulari https://forms.gle/gm7ynzAXZRceG2uN9

La dinàmica consistirà en una presentació dels treballs professionals dels convidats i posterior debat moderat per l’exprofessor/a. Sempre són molt profitoses les intervencions per part dels assistents, aneu pensant preguntes per fer-los-hi.

Els grups del 1r i de 2n es barregen en aquestes activitats. Per tal de seguir els protocols Covid, obrirem les finestres perquè l’espai estigui ventilat i serem estrictes a l’hora de portar la mascareta ben posada.

A les 17:30 h s’acaben les taules rodones i se surt al jardí.

2a part

A les 18 h arriben els convidats i comença l’acte de celebració:

18:15 h – Parlaments a l’escenari: dels exdirectors/a de l’EAD, el President de la Coordinadora d’Escoles d’Art i Disseny de Catalunya i l’Alcaldessa de Sant Cugat Mireia Ingla.

18:40 h – Momentàs sorpresa al jardí.

18:50 h – Piscolabis al pati de dalt (loggia) amenitzat amb musiqueta.

19:00 a 20:30 h – Música en directe a càrrec dels grups Los mocasines i Andrea Pachà.

Desitgem que tots i totes puguem gaudir d’aquest acte festiu i de retrobada 🙂

40 anys fent escola, 40 anys teixint camins

40 anys fent escola, 40 anys teixint camins. Creatus Beta EAD.

40 anys fent escola, 40 anys teixint camins