Arriba la segona edició de Creatus Dominus

creatusdominus_contingut

Els propers dies 9 i 10 d’octubre torna a la Casa de Cultura de Sant Cugat la segona edició de Creatus Dominus, el festival de disseny que va néixer l’any passat a la ciutat i que és coorganitzat per la nostra escola.

No és cap secret que el món del disseny és car i que la majoria d’activitats que es duen a terme al sector queden fora de l’abast dels joves i juniors, just aquells qui més necessiten eines i oportunitats per poguer créixer professionalment.

Com l’any passat, la finalitat és oferir als joves aquesta oportunitat, oferint un seguit d’activitats totalment gratuïtes (cal inscripció prèvia) orientades a dissenyadors gràfics, il·lustradors, emprenedors, etc. totes amb la intenció de motivar i donar nous coneixements que permetin desenvolupar projectes i ser un professional més complet.

Si vens al festival t’enduràs, a més, un 20% de descompte en productes Pantone i a determinades activitats, tindràs beguda gratis o fins i tot llicències de programes.

Conferències

• 102 trucs per aconseguir la feina dels teus somnis: els secrets més ocults sobre com vendre’t amb èxit a qui vulguis.
  • Ipografílies i tipopatíes: coneix què és la tipografia, per què és important, com s’utilitza, com es dissenya… i com es ven.
  • Burrocràcia II: si t’estàs plantejant emprendre, segur que t’has trobat amb un munt de papers que no saps on has de dur ni com omplir. Aquí et donaran un cop de mà i a més, al finalitzar tindras assessorament personalitzat amb els ponents.
  • Estudies o treballes?: vols tirar endavant les teves idees, trobar una bona feina o vendre el teu projecte? Aprèn a comunicar-ho!
  • Case Studio: tres estudis de disseny i il·lustració venen per explicar-te qui són, què fan i, sobretot, quins són els seus processos de treball.
  • El color by Pantone: flipem en Pantones… ets capaç d’encertar el Pantone de 2016?
  • Work in Progress by Muster: review de books de joves talents del panorama del disseny i la il·lustració amb molt a ensenyar-te!
  • Presentació de professions: si, segur que t’agrada crear. Però… coneixes totes les professions i què es fa realment a cadascuna d’elles?

Converses

• El dissenyador temerari: podràs conèixer de primera mà com uns dissenyadors sense por s’han atrevit a emprendre i crear el seu propi estudi.
  • Start(me) up: diverses startups participaran en una taula rodona on ens explicaran com s’ho han fet per aconseguit finançament, construir un bon equip i comunicar bé la seva idea.
  • Enxarxats: viure d’Internet és possible i no, no ens referim a la pirateria. Coneix com coneguts professionals del sector ho han aconseguit.

Workshops i Masterclass

• Affinity Photo: aprèn a dominar l’Affinity, el nou software de retoc fotogràfic.
  • Simbolisme i marca: coneix què projecta la teva escriptura, les tipografies i què transmeten les marques.
  • Porc Senglar Lasercut Party: desenvoluparàs petits gadgets DIY mitjançant el tall i gravat làser.
  • La teva campanya per aconseguir feina: crea la teva pròpia campanya i dona-li forma a la teva marca personal per trobar la feina que desitges.

PechaKucha

10 ponents en exposicions contrarellotge: 20 diapositives de 20 segons cadascuna. La temàtica està relacionada amb la creatividad i el disseny, però cada ponente t’explicarà coses diferents… gairebé sense respirar.

Inscripcions i més informació

Visita la pàgina web i el blog per conèixer tots els detalls i segueix-nos a Facebook, Twitter o Instagram per estar al corrent de totes les novetats!