Creatus Dominus 2017, el festival de disseny i creativitat amb #algoqueconfesar

Un any més torna el festival de disseny més irreverent: Creatus Dominus, co-organitzat per la nostra escola. Des del seu naixement al 2014 s’ha caracteritzat pel seu esperit rebel, i en aquesta quarta edició no deixarà indiferent a ningú.

El món del disseny és complex, amb tendències cada vegada més volàtils, l’aparició constant de noves eines i terminis de lliurament cada vegada més urgents. Tot dissenyador transita irremeiablement, al llarg de la seva carrera professional, entre la consecució de veritables obres d’art, i l’elaboració de treballs frustrants per a l’autor. La societat actual indueix la creença que l’èxit del dissenyador està fonamentat en els primers. Des de Creatus Dominus creiem que són els segons els que forgen al veritable professional. No només els fracassos, sinó l’aprenentatge que es pot extreure de cadascun d’ells. I compartir-los amb la resta de professionals del sector contribueix al creixement de cadascun dels integrants i, per tant, al creixement del sector mateix.

És per aquest motiu pel qual en aquesta quarta edició animem a tots els professionals, ja siguin júniors, súniors™ o empreses, a compartir públicament els seus errors. A explicar en què es van equivocar, a explicar-nos què van aprendre, a dir-nos què canviarien. En resum: a confessar els seus pecats. Perquè en aquest món, tots tenim #algoqueconfesar.

Per a això, aquest any hem confeccionat un calendari amb gairebé una vintena d’activitats, entre les quals podem destacar la batalla de portfolis per a estudiants, un workshop sobre robòtica, un moment de networking amb un bon diseñuno, i debats oberts sobre gaming o audiobranding. Sense oblidar el nostre ja clàssic Pechakucha com a tancament del festival.

A més de ponents de renom, com l’Alvaro Sobrino, el Keith Adams, l’Ana Polo i l’Oriol Miró, entre d’altres, en aquesta edició hi participen professors de l’escola con la Gina Serret, el Carlos Díaz i l’Arcangela Regis.

Com sempre, i fidels a l’esperit inicial, Creatus Dominus és absolutament gratuït (amb inscripció prèvia), i se celebrarà a la Casa de Cultura de Sant Cugat els propers 29 i 30 de setembre. Seguim sent el primer festival de disseny i creativitat gratuït, i fora de la ciutat de Barcelona.

CREATUS DOMINUS 2017 CARTELL A3 CATALÀ