Creatus Dominus vol. V un èxit!

Els passats 28 i 29 de setembre va tenir lloc la cinquena edició del Festival Creatus Dominus coorganitzat per l’EAD Sant Cugat. En aquesta ocasió es van dur a terme presentacions, workshops i converses que van destacar per la seva diversitat temàtica i interès.

Divendres al matí el festival va arrencar amb tot d’activitats orientades al públic més jove, entre els quals hi havia l’alumnat de grau mitjà de l’escola. A la tarda les sessions s’enfocaven a l’interès de futurs professionals, com l’alumnat de grau superior. El festival va continuar dissabte durant tot el dia, acollint les xerrades de professionals d’àmbits molt diversos que van aportar la seva visió personal sobre la seva feina.

Des de l’EAD ens alegrem molt de l’èxit d’aquesta cinquena edició i agraïm als nostres alumnes, exalumnes i professorat la col·laboració amb l’esdeveniment. Gràcies a tots i totes!

A continuació podeu veure un resum en imatges d’aquest Creatus Dominus vol. V i properament els vídeos al canal de Youtube del festival.

CREATUS DOMINUS 2018