Creatus Dominus 2020

Des de 2014, l’EAD Sant Cugat, co-organitza el contra-festival de disseny i creativitat Creatus Dominus a la nostra ciutat. Aquest any havíem canviat la data i estàvem preparant un Creatus Dominus primaveral i presencial (vaja, el que era habitual fins ara). Però, per culpa gràcies a una pandèmia mundial, ens hem hagut de reinventar 🙂 I això té el seu costat bo, no?

Així que hem organitzat un festival online, com sempre gratuït, amb 6 xerrades, 2 workshops i un PechaKucha on parlarem de branding, tipografia, UX, fotografia …

Dóna-li un cop d’ull al programa:

11:30h Presentació

Conferències
12:00h Narrativa tipogràfica

Pedro Arilla

12:45h Introducció al disseny UX

Carmen Ansio

13:15h Què t’ensenya la T sobre el talent?

Javier Velilla (Comuniza)

13:45h Grups ficticis, música real

Benja Villegas

15:30h Hi ha vida més enllà del Monopoli. Processos per a la creació de jocs de taula moderns

Sergio Ortiz

16:00h El disseny importa

Álvaro Bernal (Urano Studio)

16:45h Revelat digital amb Lightroom

Mariana Castel

17:45h Serigrafia a casa

Clara Mur

19:00h Powered by PechaKucha: Creatus Dominus 2020
No canviïs la teva feina, canvia el teu estil de vida: moda i gràfica des d’una comunitat rural Estudi Caramba + Art and seams
Títol a confirmar
Abuga
Gijinkas
Ralph Monty
Títol a confirmar
Gina Guasch
El confinament des d’una òptica soviètica
Marc QuévyTítol a confirmar
Nubia Navarro
Rotulació
Marcel Redondo – The Font Hunter
Anàlisi del curt Libanès més trencador de Farid Saadi. “La Pau en el teu Mirar” (2001) i posterior dissertació en profunditat sobre el mateix
Arnau García Hidalgo

Per assistir-hi, només t’has d’insciure aquí per poder rebre el link d’accés. T’hi esperem!