CREATUS DOMINUS 2021: Fregides & Remotes

Un any més, ha arribat el Festival de disseny i creativitat Creatus dominus organitzat íntegrament per l’EAD Sant Cugat. Com l’any passat, també serà en format on line degut a les restriccions per la covid-19. Tot esperant que el 2022 puguem tornar a la presencialitat. És una activitat gratuïta oberta a estudiants i professionals de l’EAD i de fora, que convida a persones creatives del món del disseny i la imatge a compartir les seves experiències professionals i els seus coneixements.
Per accedir-hi tan sols heu de clicar aquest enllaç: twitch.tv/creatusdominus
I estar disposats a passar una tarda de divendres ben profitosa!

Després d’un any ple d’experiències relatives al confinament viscut, molts artistes i dissenyadors han alterat la seva rutina laboral i han adaptat els seus costums als aspectes positius que han derivat de la pandèmia. Així i tot, moltes persones que s’hi dediquen a l’Art i al Disseny han acabat mentalment fregides de treballar en remot. I és aquest el leitmotiv que ens duu a plantejar el Festival Creatus Dominus d’enguany basat en les múltiples experiències, anècdotes i qüestions amb certa relació indirecta amb l’Art i el Disseny postconfinament.
Aquesta edició 2021 planteja diverses temàtiques, basades en la comunicació, la curiositat com a valor d’emprenedoria, la tipografia al còmic, l’audiovisual i el treball de disseny basat en la fusta i processos artesanals. A banda, l’esdeveniment culminarà amb les clàssiques presentacions breus, aquest any en format 25×15: 25 diapositives amb una durada de 15 segons cadascuna. Aquestes ens aportaran una bateria seriosa, gens avorrida, plenes de satírica realitat i temàtiques actuals de ponents amb moltes ganes de sarau!

16.00h Carme Ambrós | La transformació comença per com s’explica.
El valor del storytelling en els clients de les agències publicitàries i de comunicació.

16.30h Susana Requena | Curiosa professional.
La curiositat és una de les formes més pures d’intel·ligència creativa que fa avançar la carrera d’una dissenyadora.

17.00h Israel Arcas | Les tipografies i la retolació en la comunicació del còmic.
S’analitzaran com s’expressen les idees i conceptes als còmics a través de la tipografia.

17.30h Gustavo Arens | Filmmaking for music industry
L’experiència de dirigir, produir videoclips i gestionar equips de treball audiovisual.

18.00h Juanjo Pieri aka verdllimona.cat | “Te falta calle”
Xerrada sobre fusteria, síndrome Da Vinci, vides d’autònom i errors a confessar.

19.00h 25×15

Cecilia del Castillo | Lettering