Dia Internacional de les Dones. La Bústia de les dones.

Cada any, amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Dones, organitzem per l’alumnat de Grau Mitjà una activitat motivadora que faci reflexionar i convidi a expressar-se. Aquest any, prenent com a punt de partida la campanya #Malamente de l’Agència Catalana de Joventut per prevenir les violències sexuals, de des de tutoria s’han treballat les situacions d’abús o de violència que quotidianament afrontem les dones pel simple fet de ser-ho.

Durant una setmana una bústia ha recollit els testimonis de les dones de l’escola (alumnes, professores i PAS) que han expressat de manera anònima una experiència personal o propera.

L'alumnat d’APGI ha il·lustrat a través del collage les situacions recollides, amb l’objectiu de fer visible com de properes ens són i de mostrar el resultat gràfic en una exposició a l’escola. Per acompanyar les peces hem enregistrat en àudio (alumnes, professores i PAS) els més de 30 testimonis que hem rebut per reproduir-los i que se sentin totes les veus mentre duri la mostra.