L’EAD I L’EMMVA COL·LABOREM

Com cada any quan acaben les presentacions dels Projectes Integrats escollim el tema del curs vinent. Enguany el tema a treballar és “la música” i tot l’alumnat de segon ja es troba immers en el desenvolupament de les seves propostes.

Aprofitant-ho, i després de molt de temps de voler-ho fer, aquest any hem col·laborat amb l’Escola de Música i Conservatori Victòria dels Àngels per tal que el nostre alumnat tingui un contacte viu amb la música. És per això que hem organitzat activitats per l’alumnat de 2n de grau superior.

El passat dilluns 28 de novembre vam convidar a Xosé Aviñoa, historiador de la música i catedràtic del Departament d’Història de l’Art de la UB, que ens va oferir a la sala polivalent de l’EMMVA una xerrada per parlar de com avui dia escoltem i vivim la música, sent consumidors i creadors; i ens va fer adonar de la importància d’escoltar la música en directe.

Les ganes de tornar a trepitjar el conservatori ens van portar a assistir als assajos de la banda, dirigida per Enric Mestre, i el cor jove, dirigit per Raimon Romaní. Tots dos conjunts estaven preparant els concerts de Nadal i van interpretar per nosaltres peces clàssiques i contemporànies. Ens va encantar poder compartir l’estona amb els músics i esperem poder tornar a repetir l’experiència!

El colofó d’aquesta col·laboració tindrà lloc al juny, quan l’alumnat presenti els seus projectes a la sala polivalent de l’EMMVA, amb alguna sorpresa… Quan s’acosti la data publicarem més informació sobre l’esdeveniment. No us el perdeu!