“El Lucero” guanyador dels Premis Oriana

El passat 7 d’octubre va tenir lloc la sisena edició del Sant Andreu International Film Festival on es lliuren els Premis Oriana. Enguany el projecte final dels ex-alumnes Marcos Álvarez i Patricia Galán es va endur el guardó al millor curtmetratge d’animació. “El Lucero” va il·luminar el jurat, que va trobar el curt inspirador.

El Marcos i la Patricia es van acompanyar de familiars i professors de l’escola, entre els quals el tutor del projecte, l’Albert Rebollo. Després de l’acte tots van celebrar com es mereix rebre un reconeixement a la feina ben feta. Des de l’escola els volem felicitar novament i desitjar-los molts més èxits!

Sant Andreu International Film Festival: festivaldesantandreudelabarca.com