Eleccions al Consell Escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre i està format per tots els sectors de la comunitat educativa: alumnat, pares i mares, PAS i professorat.

Les persones que en formen part són elegides per un període de quatre anys, en el nostre centre els representants de l’alumnat i dels pares i mares es renoven cada dos anys degut a la durada dels cicles que impartim.

Podeu consultar les funcions del consell
(LLEI 12/2009, del 10 de juliol, d’educació), el procediment, el calendari de renovació i descarregar-vos el full de candidatura.

consell_escolar