Exposició “Vivències” a l’espai Eco de les Planes

El passat 8 de setembre a les 12h va tenir lloc a l’Espai ECO de Les Planes la inauguració de l’exposició fotogràfica i audiovisual "Vivències". Les històries del passat, present i futur de la gent que construeix un barri de muntanya”. Una mostra que retrata l’experiència al barri dels veïns i les veïnes de Les Planes. Les alumnes de 2n d’Il·lustració, Paula Pérez i Anöuk Almansa, i l’alumna Laura Delgado de 2n d’Animació han estat les encarregades de realizar un reportatge fotogràfic i un audiovisual documental, tutoritzades pel professor Martí Casanellas.

L’exposició va ser un èxit i va comptar amb la presència dels veïns i veïnes del barri, protagonistes de la mostra, així com del president de l’Associació de veïns i veïnes de Les Planes, Ignasi López. L’Ajuntament de Sant Cugat ha valorat aquest treball lliurant un diploma acreditatiu com a projecte d’Aprenentatge i Servei.