Festa de Nadal de Grau Mig

Com cada any, el cicle mig d'APGI de l'EADSC hem celebrat la nostra Festa de Nadal.

El tret de sortida l'ha donat el ja tradicional esmorzar amb xocolata i pastissos per llepar-se els dits. Després, música en directe a càrrec de Kai Landre (indie folk).

Com a plat fort, Marc Velasco (actor, productor i organitzador de la Zombie Walk de Sitges) ens ha presentat el curtmetratge "Fist of Jesus" i ens ha ofert un taller de caracterització zombie d'allò més autèntic! Link web: fistofjesus.com

Gràcies a tothom per participar! Bones festes i fins l'any vinent!