FESTA DE FI DE CURS 2015/2016 “NO EM TOQUIS ELS EADSC”

Aquest any la festa ha estat tot un èxit!

Les activitats proposades van girar al voltant del Pop Art: photocall amb càmera polaroid, taller de stencils, zona mural i exposició de treballs d’alumnes.

En total es van realitzar cinc concerts, un espectacle de dansa, una performance, un espectacle de malabars de foc, la presentació de la imatge gràfica dels projectes finals de grau superior i un projecte de mapping dels alumnes de 2n GINT.

Volem agrair a tots els artistes que van participar desinteressadament i també a l’Ajuntament de Sant Cugat per tot el suport.

Slide background