Festa de Fi de Curs 2018, tot un èxit!

Aquest any el tema de la festa ha estat el cinema. Així, tant l'ambientació com algunes activitats de la festa han girat al voltant d'aquesta temàtica: projeccions de cinema i concurs de disfresses inspirades en el cinema. El premi a la millor disfressa va ser per l'alumna Judit Ballester, enhorabona!!!

També es van dur a terme algunes activitats organitzades i protagonitzades per alumnes i exalumnes de grau mitjà i superior: taller de stencils i zona mural, actuacions de dansa urbana, concerts de punk i rock, actuacions de hip hop, un espectacle de malabars de foc, pd's i karaoke.

És important destacar la gran afluència de públic, amb molts joves de fora de l'escola i l'excel·lent funcionament de la barra de bar.

Volem agrair a tots els artistes que hi han participat desinteressadament i també a l'Ajuntament de Sant Cugat.

Comissió de la Festa de Fi de Curs EAD de Sant Cugat.