Festa i dinar de Nadal de treballadors/es de l’EAD Sant Cugat

El dijous 20 de desembre vam fer la Festa de Nadal organitzada pels alumnes tant al matí com a la tarda amb un programa fantàstic d’activitats lúdiques i artístiques. L’alumnat de 1er i de 2n d’APGI van organitzar un concurs de “memes” i d’il·lustracions, una gimcana, un karaoke i un esmorzar amb xocolata desfeta per llepar-se els dits! Al migdia, com cada any, vam parar la taula al mig de la sala d’exposicions per fer el dinar de professorat i PAS on cada comensal porta un plat suculent i es reparteixen les postals de Nadal que cada any pensem i dissenyem per a tothom. Enguany, la il·lustració i la producció l’ha fet l’Anna Tó, fent una serigrafia sobre feltre que ha quedat molt bé! Després, professorat i alumnat, vam participar de l’animada gimcana al jardí, organitzada pels alumnes de grau superior, i quan es va fer fosc, vam gaudir del concert de l’espectacular grup de música Las Marikarmen on tothom va acabar la festa ballant i saltant i saltant i ballant!

Les fotografies són dels alumnes Sandra Parejo i Ismael Moya.