Gaudeamus Creatus!!

Els passats 29 i 30 de setembre es va celebrar la quarta edició del Festival Creatus Dominus a la Casa de Cultura de Sant Cugat, esdeveniment organitzat per l’Associació Creatus Dominus i co-organitzat per la nostra escola.

Uns dies carregats de disseny amb la participació de professionals del sector com l’Alvaro Sobrino, la Lara Costafreda, la Lluc Massaguer, l’Oriol Miró, l’Ana Polo, el Keith Adams, el Jordi Robirosa, la Núria Casas o el Juanjo López, entre d’altres. A més de la col·laboració de professorat de l’escola com l’Arcangela Regis, la Gina Serret i el Carlos Díaz com a ponents, i de Martí Urroz, Jaume González i Gal·la Termes, com a organitzadors de l’esdeveniment.

El festival ha ofert més de 15 activitats en dos dies. Destaquem la Batalla de portfolis, on alumnes de diferents escoles van presentar el seu portfoli davant la mirada més crítica dels assistents al festival; les converses sobre Comunicació no visual, Errors, Audiobranding o Gaming; o el clàssic PechaKucha que tanca el festival.

Des de l’organització es fa un balanç molt positiu d’aquesta edició, superant les expectatives de participació i encaren amb ganes el Creatus Dominus 2018. Podeu veure les fotografies de l’esdeveniment a Facebook i els videos íntegres de les activitats a Youtube.

creatusdominus.com