Els creadors de Pinocchio a l’EAD

El passat 10 de març va tenir lloc a l’escola una classe magistral per part de Grangel Studio, que ha creat diversos personatges del llargmetratge en stop-motion “Pinocchio, de Guillermo del Toro”, entre d’altres.

Jordi Grangel, codirector i membre de l’equip creatiu de l’estudi d’animació, ens va visitar per oferir a l’alumnat de 2n d’Animació i 2n d’Il·lustració una xerrada sobre el procés de creació de personatges per a les grans produccions del cinema d’animació. El ponent va fer una introducció al món de la creació dels llargmetratges animats, repassant les etapes del procés de preproducció i producció per acabar explicant els detalls del “making of” de pel·lícules com “Pinocchio, de Guillermo del Toro”, “The Corpse Bride” de Tim Burton i “The Pirates! Band of Misfits” en què l’estudi ha participat.

L’equip que s’encarrega del disseny de personatges és una de les peces més rellevants en el procés de creació d’una pel·lícula d’animació. En ell recau la tasca de conceptualitzar el personatge, la seva anatomia i vestuari, així com tot allò que defineixi la seva personalitat i esperit.

Sens dubte va ser una xerrada molt interessant i una oportunitat de luxe per conèixer les bambolines de les grans pel·lícules que triomfen a Hollywood.

Gràcies per la visita!

+ info: grangelstudio.com