Graphispag

Aquest mes de març ha tingut lloc la fira Graphispag dedicada a la indústria gràfica i la comunicació visual, un dels esdeveniments més rellevants d’aquest sector. Aquest any la fira comptava amb l’habitual espai d’expositors, un espai de demostracions, un de personalització i un dedicat a les xerrades i conferències especialitzades.

Enguany hi hem anat amb l’alumnat de 2n d’APGI i 2n de GIMP. Al matí, amb Grau Mitjà, vam estar a l’estand de Montana Colors provant alguns dels seus retoladors i a l’espai dedicat a la cal·ligrafia en una activitat dirigida pel col·lectiu Nibster. A la tarda, amb Grau Superior, vam assistir a diferents demostracions i, com veureu a les imatges, ens van deixar totalment bocabadades! Com a cada edició, l’alumnat va sortir carregat bosses, flyers, díptics, políptics, bolígrafs i tota mena de mostres. Ningú s’hi resisteix!