Inaugurem l’exposició Vivències

Dijous 18 d’octubre inaugurem a la sala d’exposicions de l’escola la mostra fotogràfica del projecte Vivències.

Comptarem amb la presència de l’Ignasi López, president de l’Associació de veïns del barri de Les Planes de Sant Cugat i impulsor del projecte, així com amb les alumnes autores de les fotografies Paula Pérez i Anöuk Almansa.

Aquesta exposició es va presentar el 8 de setembre a l’Espai ECO de Les Planes i pretén donar a conèixer el Barri de LES PLANES, el seu origen, evolució i situació actual, mitjançant les experiències de les pròpies veïnes i veïns. El recull d’aquestes experiències es concreta amb un treball fotogràfic, i el muntatge d’una exposició.

Les alumnes de l’escola van realitzar les seves pràctiques amb aquesta feina i el projecte va rebre un diploma de Projectes d’Aprenentatge i Servei per part de l’Ajuntament de Sant Cugat al juny del 2018.

L’exposició és fruit d’un treball col·lectiu i intergeneracional que aglutina diferents oficis i sabers i que mostra de manera artística la lluita i les vivències d’un barri d’origen humil, molt singular, que, tot i estar tocar de Barcelona o de Sant Cugat, és poc conegut.

Després de la presentació, hem convidat al catedràtic d’antropologia de la Universitat de Barcelona Manuel Delgado que reflexionarà sobre: Què és un barri?

Hi esteu tots convidats!