Jornades de portes obertes durant els dies 16, 19, 20, 21 i 22 de Març

De 10 h a 13 h i de 17 h a 20 h vine a l’escola i t’informarem dels cicles que oferim!

Cicle Formatiu de Grau Mitjà

APGI / Tècnic d’arts plàstiques i disseny en Assistència al Producte Gràfic Imprès

El Grau Mitjà té com a objectiu introduir l’alumnat a l’àmbit de la Comunicació Gràfica i el Disseny i ofereix continguts de matèries fonamentals com volum, dibuix artístic, dibuix tècnic i cultura audiovisual. El Projecte Educatiu del Centre amplia el currículum en l’àmbit de la llengua anglesa, la tecnologia, la creativitat i el seguiment de l’Obra Final, amb l’objectiu de traçar un itinerari cap a Grau Superior. Amb la finalitat d’incorporar i normalitzar l’ús de la llengua anglesa en situacions professionals, es dissenyen activitats d’ensenyament i aprenentatge que n’incorporen el seu ús.
L’assistent al producte gràfic imprès és un tècnic/a en programes de maquetació i d’edició. Realitza i corregeix el tractament informàtic de preparació i composició de text i imatge destinats a l’edició impresa, interpreta les especificacions d’un dissenyador/a en un projecte de comunicació gràfica (publicitat, disseny gràfic, màrqueting, disseny editorial…) i en materialitza els seus elements gràfics.

Cicle Formatiu de Grau Superior

ANIMACIÓ / Tècnic superior d’arts plàstiques i disseny en Animació
INTERACTIVA / Tècnic superior d’arts plàstiques i disseny en Gràfica Interactiva
IMPRESA / Tècnic superior d’arts plàstiques i disseny en Gràfica Impresa
IL·LUSTRACIÓ / Tècnic superior d’arts plàstiques i disseny en Il·lustració

Els cicles de formació específica tenen l’objectiu de capacitar els alumnes per a exercir una activitat professional determinada en el camp de la comunicació gràfica i audiovisual, ja sigui mitjançant la narració, el disseny o el tractament gràfic i audiovisual de la informació. S’utilitzen imatges fixes, interactives o en moviment, amb un resultat final imprès i/o audiovisual.

Un dels objectius pedagògics de l’escola és formar els estudiants com a creatius i professionals capaços d’autogestionar-se i d’aprofundir en els propis coneixements i habilitats, adaptant la formació als seus interessos i donant respostes a les canviants condicions del món laboral actual.

Per aquest motiu l’EAD Sant Cugat ofereix diferents itineraris, autoritzats pel Departament d’Ensenyament, entre els Cicles Formatius de Grau Superior, la qual cosa permet obtenir dues titulacions en tres cursos acadèmics (2×3) ampliant el currículum amb els mòduls de centre i el seguiment tutorial del Projecte integrat.

Per fer possible aquest disseny curricular, l’EAD inicia el Grau Superior amb un primer curs d’introducció a la família de la Comunicació Gràfica i Audiovisual. Segueix amb un segon curs especialitzat, que inclou el Projecte integrat i la Formació pràctica en centres de treball. I culmina amb un tercer curs d’una altra especialitat on es pot cursar el darrer quadrimestre a l’estranger amb una mobilitat Erasmus d’estudis o de pràctiques.