Kandinsky i Vasarely

Els alumnes de 1r de Grau Mig d’Assistent al Producte Gràfic Imprès de l’EADSC vàrem rebre un grup de nens i nenes de P3 de l’Escola Sant Llorenç de Munt de Terrassa en el marc d’una activitat d’aprenentatge servei el passat 5 de maig.

Durant tot un matí, els nostres alumnes van convidar els nens i nenes a conèixer què fem a l’escola i van organitzar un seguit d’activitats al voltant de l’obra de Kandinsky i Vasarely, pintors que els petits havien treballat a classe.

A continuació, presentem el programa d’activitats realitzades així com algunes impressions dels nostres i les nostres alumnes.

Descarrega’t el programa d’activitats

Visualitza les fotografies de la jornada

EADSC Kandinksy