La convocatòria de CLIPPER per dissenyar una col·lecció de 4 encendors

La convocatòria de CLIPPER, juntament amb el Departament d'Ensenyament, per dissenyar una col·lecció de 4 encenedors, es va dur a terme pels alumnes de 2n GIMP a la UF Fonaments del Disseny Gràfic.

Es va presentar el concurs a la fàbrica de Llinars del Vallès, on van explicar les bases i ens van fer una visita a les instal·lacions.

Els 5 alumnes participants en el projecte són: Lea Daniel, Laura Guillén, Pilar Francisco, Marcos Murillo i David Santiró.

Els tres seleccionats pel centre van passar a la fase de selecció pública a través de xarxes socials.

L'acte de lliurament de premis i presentació dels projectes va ser durant la Jornada Talent Creatiu el 10 de maig al Conservatori Municipal de Música de Barcelona.

CLIPPER i el Departament d'Ensenyament van avançar que hi ha la intenció de repetir la convocatòria el curs vinent 2017-2018.