La nostra Festa de Nadal

Com cada any l'EADSC hem celebrat la nostra Festa de Nadal.

Al matí la festa ha estat organitzada pels alumnes de cicle mitjà. El tret de sortida l'ha donat el ja tradicional esmorzar amb xocolata i pastissos per llepar-se els dits. Després l'Emma Meca i L'Aniol Bejarano han creat el divertidíssim "Joc dels Enigmes" en el que hi han participat alumnes de 1r i 2n.

A la tarda ha estat el torn de Grau Superior. Una emocionant Gimcana organitzada per alumnes de 2n i un concurs de pastissos amb berenar col·lectiu inclòs han estat els plats forts de la festa.

Gràcies a tothom per participar! Bones festes i fins a l'any vinent!