La tornada de Polònia

Els alumnes de 2n d’APGI que van participar de l’intercanvi jove que va tenir lloc a Polònia ja són de tornada a l’escola! Amb la maleta plena de records estan preparats per compartir amb tots nosaltres la seva experiència.

La segona part de la trobada jove va tenir lloc a la ciutat de Częstochowa, on els alumnes van poder visitar un dels mitjans locals de premsa escrita i veure una exposició dedicada al cartellisme d’un conegut artista i dissenyador polonès. El programa d’activitats també va comptar amb una visita al santuari del Jasna Góra, un dels atractius turístics més coneguts de la ciutat, i una visita d’un dia a la ciutat de Cracòvia.

El punt i final de l’experiència el va posar la presentació al consell jove de Częstochowa del cartell guanyador que un dels grups de participants va dissenyar en un workshop. El missatge que el pòster vol transmetre és la importància que els joves comptin amb les eines adequades per no caure en els paranys dels mitjans de comunicació i les xarxes socials.