L’èxit de “The Black Bile” i XNIGHT

El passat divendres 20 d'abril vam inaugurar l'exposició de fotografia "The Black Bile" del David Quesada. Un èxit rotund! L'escola estava plena a vessar d'alumnes, exalumnes i professors/es i va ser un gust poder compartir una tarda d'art i paraules amb tothom. El grup XNIGHT va ser l'encarregat de posar l'acompanyament musical a l'esdeveniment. Amb temes en acústic dels seus dos treballs "I am" i "Gaslight Bay" van aconseguir crear la millor de les atmosferes per la vetllada.

La mostra es podrà visitar fins a finals de maig, tancant el cicle d'exposicions d'aquest curs abans de presentar els projectes finals de Cicle Superior. Acosteu-vos a l'escola a veure-la, encara hi sou a temps!

Visualitza aquí les imatges del TOT Sant Cugat (de la 59 a la 63 són de l'escola)