La Monica Romero, de 1er d’Animació, premiada al Talent Creatiu i Empresa

El passat 24 d’abril es va celebrar a l’Auditori AXA de l’Illa Diagonal la Jornada Talent Creatiu i Empresa i Bones Pràctiques en Ensenyaments d’Arts Plàstiques i Disseny. Al matí, amb l’Auditori ple d’alumnes, professorat, persones vinculades a l’empresa i representants del Departament d’educació, es varen repartir els premis als diferents projectes. Enguany hi havia 14 propostes per part de les empreses i entitats, i l’Escola n’ha participat a tres: Clipper, Art Experience i LGBTI. La Monica Romero, alumna de 1er d’Animació , tutoritzada pel Martí Casanellas , ha fet un cartell molt potent i original que ha merescut un premi de 100 € i un lot d’objectes de marxandatge sobre la temàtica LGBTI. A la tarda, l’Eva Virgili ha presentat el projecte d’Escola: Borsa de Treball, FCT i mobilitats de pràctiques d’Erasmus, en representació de la coordinadora de les FCT-Borsa Susana Requena, que no va poder assistir a l’acte. Ajuntem la presentació per si la voleu veure.

Consulta el PDF de la presentació aquí