Participa a la nostra exposició: #ChickenGuerrilla

chickenguerrilla_01

A diferència de l’any passat, a aquesta edició també podràs participar enviant-nos els teus treballs per a què els exposem a la Casa de Cultura de Sant Cugat (obvíssimament, de manera gratuita).

De què va #chickenguerrilla?

Durant Creatus Dominus (molt a prop del festival), tindrà lloc l’exposició fotogràfica “#efecteGezi. El poder transformador de l’art”, un projecte de Oriana Eliçabe sobre les protestes pacífiques que van tenir lloc al parc Gezi de Istanbul (Turquia) al maig de 2013. En aquestes protestes, persones de diferent origen, cultura, forma de viure i pensament, van aparcar les seves diferències i van unir forces per protestar de forma no violenta contra les restriccions del govern turc. El resultat gràfic de tot això van ser una sèrie d’icones i consignes que van acabar per convertir-se en la cara d’aquesta revolució. Inspirant-nos en aquest moviment, a Creatus Dominus muntarem la nostra pròpia versió de l’acció amb la col·laboració de tots aquells que es vulguin unir a la #chickenguerrilla.

Per participar, només has de crear la teva pròpia imatge. Pots crear una imatge de zero o bé alterar imatges o missatges ja existents. Per exemple, pots agafar memes que han donat la volta al món, com el Keep Calm, o la famosa imatge de la Reina Isabel II, de la qual es van apropiar els Sex Pistols, fins a les grans icones de la societat actual (l’ocell de Twitter, el “play” de Youtube, el rostre d’Obama), així com tot tipus de símbols (del tràfic, cartells publicitaris…) i fins i tot pots usar frases mítiques de sèries i pel·lícules (“Que la força t’acompanyi”, “Winter is Coming”…) i canviar el seu missatge. Expressa el que sentis, el que et vingui a la ment i participa creant la teva pròpia imatge:

chickenguerrilla-ejemplo1

chickenguerrilla-ejemplo2

chickenguerrilla-ejemplo

Totes les obres rebudes seran exposades a l’exposició #chickenguerrilla de Creatus Dominus 2015 i difoses a la xarxa.

Com participar?

• Fes un cartell en A3 (vertical o horitzontal). Posa-li mala llet, ganes i significat.
  • Signa-ho: el teu nom, el teu pseudònim, el teu web… el que et doni la gana
  • Guarda-ho en PDF
  • Envia-ho per Dropbox, Wetransfer o similar a info@creatusdominus.com (versió en 300 ppp i CMYK per a impressió i a 72 ppp i RGB per a Internet) amb l’assumpte “#chickenguerrilla” (important!)
  • Quan estigui penjat a l’exposició, comparteix-ho a les xarxes socials amb els hashtags #chickenguerrilla #creatusdominus15 i la teva signatura (nom, pseudònim…)
  • Data límit per enviar el teu cartell: 8 Octubre 2015

Et llegim els teus drets

Creatus Dominus no es queda amb cap dret sobre el cartell. Simplement s’exposarà a l’exposició #chickenguerrilla de Creatus Dominus 2015 i es penjarà a la web per incrementar la seva difusió (en la qual es demanarà el reconeixement de l’autor). El cartell és teu i només teu.