Patricia Herreruela, ex alumna de l’escola, publicarà el seu còmic a Panini.

La Patrícia es va presentar a una Beca Carnet Jove, dins el Programa Connecta’t del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, format per diverses propostes culturals, creatives i participatives orientades a obrir les portes cap al món professional, i va guanyar amb la seva obra: La culpa va ser del gat, la 2a Ronda de la Beca CJ Connecta't al Còmic 2018. La Patricia veurà el seu còmic publicat a PANINI CÒMICS.

La història se centra sobretot en l'humor, però a través dels petits esdeveniments que ocorren al llarg de la història principal vol explicar coses quotidianes que solen ser temes tabús. Els protagonistes són Nina i Max, 2 germans que es porten deu anys. Aquesta diferència d'edat fa que tinguin una relació complicada, perquè es troben en etapes diferents de la vida.

El dimecres 12 de setembre a les 18h es va fer l’acte de lliurament de les Beques Carnet Jove 2018, per part de la directora general de Joventut a la seu de la Direcció General de Joventut de Barcelona, i la Patricia ens n’ha enviat unes imatges molt maques de l’acte.

Moltes felicitats i endavant amb la feina Patrícia!!