PERSONATGES SINTÈTICS, xerrada-taller a càrrec de Tian Cusidó

Dimarts 22 de desembre a les 15,30h

Aquesta activitat ens introdueix a partir dels titelles al concepte de personatges sintètics.

Els titelles dominen de les tècniques audiovisuals des de fa més de 3.000 anys i els personatges sintètics recorren a elles per aplicar-les des de l’animació més bàsica als efectes àudiovisuals més complexos.

15,30 – Xerrada adreçada als cicles d’animació/i·lustració i oberta a la resta d’alumnes de l’escola, en funció de l’aforament (inscripcions a consergeria).

16,30 – Taller pels alumnes de segon curs d’animació i d’il·lustració amb una durada prevista de 1,30h.

Tian Cusidó és director i fundador de Can Ninot, el Teatre Més Petit de Catalunya; durant vint anys ha treballat com a intèrpret, dramaturg i director i s’ha especialitzat en teatre visual, d’objectes i multimèdia. Ha treballat a Estocolm, a Escandinàvia, com a periodista de guerra durant el conflicte dels Balcans i com a ajudant de direcció i productor de la cadena de televisió BBC. És llicenciat en Direcció Escènica i Dramatúrgia per l’Institut del Teatre, i matrícula d’honor de la seva promoció com a com director i guionista de cinema documental pel Welsh College of Music and Drama i la Universitat of Glamorgan.

Personatges Sintètics, xerrada-taller a càrrec de Tian Cusidó.