Presentació del Conte dels Bastoners de Sant Cugat

El 21 d’abril es va presentar a la Casa de Cultura de Sant Cugat el llibre per a nens i nenes La Nur, el Marcel i els bastons entremaliats escrit per Rosa Ponsi, recollint idees dels nens de la colla bastonera.

Aquest llibre forma part de la col·lecció de Contes de Sant Cugat dedicats als elements festius de Sant Cugat i les seves tradicions editats per l’associació Profeslo.

Les il·lustracions el conte han estat a càrrec de dos alumnes de l’Escola d’Art en pràctiques.

En Xin Ning ha fet els dibuixos i la Paula Rodríguez els ha acolorit.
A la presentació el Xing va tenir cua de nens per signar llibres.

Més informació: totsantcugat.cat