Dimarts 8 de març, Dia de la dona: programació i guanyadors.

Dimarts 8 de març, Dia de la dona, a 2/4 de 6 de la tarda lliurament de premis i inauguració de l’exposició dels millors cartells presentats a la 6ena edició del concurs.

Seguidament el grup Les Pasquines ens oferirà l’espectacle Cants a la dona.
Un viatge musical i poètic al costat d’artistes com Montserrat Abelló, Maria Mercè Marçal, Anne Sexton i Sílvia Tomàs, i amb el que volen mostrar com és d’opressor per a la dona el sistema patriarcal, i donar veu a totes les dones anònimes que han viscut i viuen empresonades en una afonia crònica.

Intèrprets:
Clàudia Pla-Narbona Leon: guitarra, violoncel i veu
Berta Vidal Molera: flauta i veu
Marta Vidal Romaní: veu principal

Guanyadors del concurs de cartells:

1r Premi: Patricia Galán Pascual, 1r Il·lustració (Escola d’Art i Disseny de Sant Cugat del Vallès)

2n Premi: Marta Esteban Ferrera, 2n Batxillerat artístic (Ies Torre del Palau, Terrassa)

3r Premi: Natàlia Bernal García, 1r Gràfica Publicitaria (Escola Illa, Sabadell)

Accèssit: Adrian Rodríguez Olalla, 1r Il·lustració (Escola d’Art i Disseny de Sant Cugat del Vallès)

Cartell guanyador de la Patricia Galán Pascual, 1r Il·lustració EADSC. Descarrega-te’l aquí o fes clic sobre la imatge.

Cartell Guanyador 8 de Març Dia de la Dona 2016